Alla on listattuna yleisimpien toimintojen ohjeet pelaajille, joiden kotiseura ei käytä WiseGolf- järjestelmää. Mikäli et löydä apua kyseisistä ohjeista, ottakaa yhteyttä WiseGolf-tukeen ohjeiden lopussa löytyvästä yhteydenottopainikkeesta.
1. Varattavan Kentän valitseminen
Sisäänkirjautuneena kuvan mukaisesti valitaan etusivulla kenttä, jonne ollaan menossa pelaamaan. Sitten ei muuta kun vaan "Varaa"- napin kautta aikoja varailemaan!
2. Salasanan uusiminen
Jos olet tilaamassa uutta salasanaa, piidä myös silloin vieraspelaajien järjestelmä valittuna. Jos salasanan uusimislinkkiä ei näy sähköpostissasi, tarkistaka myös roskaposti, tarjoukset ja muutkin kansiot.
3. Kirjautuminen
Ne seurat, jotka eivät käytä toiminnanohjauksessaan WiseGolf-järjestelmää, lisätään sovelluksessa "WiseGolf Vieraspelaajat"- valinnan alle. Eli vaikka pelaaja on rekisteröitynyt WiseGolfiin omalla kotikentällään, sitä ei löydy enää kirjautumisvaiheessa listalta.
Vieraspelaajien tulee siis kirjautuessaan valita kotikenttävalinnan kohdalla alasvetovalikosta "WiseGolf - Vieraspelaaja" oheisen kuvan mukaan.
4. Kentän vaihtaminen ei onnistu
Mikäli tällainen tilanne sattuu kohdallesi: "Kenttää vaihtaessa ehtojen hyväksymisen jälkeen, pomppaa takaisin Vieraspelaajien järjestelmään". Tiedoistasi puuttuu todennäköisesti jäsen/tasoitustiedot. Ne ovat edellytyksenä aikojen selaamiseen ja varaamiseen. Ottakaa tässä tapauksessa yhteyttä WiseGolfin tukeen alta löytyvästä painikkeesta.