Apua kirjautumiseen

Ohje pelaajalle, jonka kotiseura käyttää WiseGolfia.

WiseGolfia käyttävien seurojen jäsenten ei tarvitse erikseen rekisteröityä sovellukseen, vaan ainoastaan kirjautua alla olevien ohjeiden mukaan.

Kirjautuminen

• Valitse kotiseurasi ennen kirjautumista.
  • Käyttäjätunnuksena toimii yleensä jäsennumero. Kokeile myös vaihtoehtoisesti sähköpostiasi, tai lisää seuratunnuksesi jäsennumeron eteen (esim. PGH2367​​​​​​​)
  • Pyydä tarvittaessa uutta salasanaa, jolloin pääset uusimaan sen sähköpostisi kautta.

• Mikäli kirjautumisessa ilmenee ongelmia, ota yhteyttä oman klubisi caddiemasteriin!

Huomioita!

• Oletussalasana tulee vaihtaa kotiseurasi kotisivuilla omista tiedoistasi.
  • Jos sinulla ei ole vielä tunnuksia: Oma kotiseurasi luo sinulle tunnukset.
  • Jos uusittu salasana ei toimi, käyttäjätunnus voi olla väärä (kokeile tunnuksena myös esim. sähköpostia).
  • Muista myös päivittää sovelluksesi viimeisimpään versioon.

Ohje pelaajalle, jonka kotiseura ei käytä WiseGolfia.

Rekisteröityminen​​​​​​​

• Ensimmäisellä kerralla pelaaja rekisteröityy WiseGolf-sovelluksen käyttäjäksi. "rekisteröidy"-painikkeella. Rekisteröitymispainike tulee esiin, kun olet valinnut kotiseurasi.
  • (Listauksesta löytyy kaikki Suomen golfseurat) sekä kirjataan jäsennumero, jotta eBirdie-yhteys saadaan luotua. Jos et ole minkään seuran jäsen, tai seurasi on ulkomailla: Valitse seuravalinnassa "Muu seura / ei seuraa (Muu)"
  • Rekisteröitymisen yhteydessä täytetään myös muut pelaajan perustiedot.
  • Mikäli rekisteröinti epäonnistuu: Tarkista, että annetut tiedot täsmäävät eBirdien kanssa.

Kirjautuminen

• Jatkossa vieraspelaajien tulee kirjautuessaan valita kotikenttävalinnan kohdalla alasvetovalikosta "WiseGolf Club". Eli vaikka pelaaja on rekisteröitymisen yhteydessä valinnut oman kotikenttänsä, sitä ei löydy kirjautumisvaiheessa listalta, vaan sen sijaan valitaan "WiseGolf Club".
  • Käyttäjätunnuksena toimii oletuksena sähköpostiosoite ja salasana on rekisteröitymisen yhteydessä valittu salasana.
  • Vasta sisäänkirjautuneena valitaan etusivulla kenttä, jonne ollaan menossa pelaamaan.

Huomioita!

• Jos uusittu salasana ei toimi, käyttäjätunnus voi olla väärä (kokeile tunnuksena myös esim. toista sähköpostia).
  • Jos ET ole jäsenenä missään suomalaisessa seurassa: Valitse rekisteröityessä "Muu seura/Ei seuraa".

Jos mikään yllä olevista ohjeistuksista ei auttanut, ota yhteyttä alla olevan painikkeen kautta. HUOM! Yhteydenottoja seurataan vain arkisin toimistoaikojen puitteissa (klo: 8-16)