Apua kirjautumiseen

Ohje pelaajalle, jonka kotiseura käyttää WiseGolfia.

WiseGolfia käyttävien seurojen jäsenten ei tarvitse erikseen rekisteröityä sovellukseen, vaan ainoastaan kirjautua alla olevien ohjeiden mukaan.

Mikäli kirjautumisessa ilmenee ongelmia, ota yhteyttä oman klubisi caddiemasteriin!

Kirjautuminen

• Valitse kotiseurasi ennen kirjautumista.
  • Käyttäjätunnuksena toimii yleensä jäsennumero. Kokeile myös vaihtoehtoisesti sähköpostiasi, tai lisää seuratunnuksesi jäsennumeron eteen (esim. PGH2367​​​​​​​)
  • Pyydä tarvittaessa uutta salasanaa, jolloin pääset uusimaan sen sähköpostisi kautta.

Huomioita!

• Oletussalasana tulee vaihtaa kotiseurasi kotisivuilla omista tiedoistasi.
  • Jos sinulla ei ole vielä tunnuksia: Oma kotiseurasi luo sinulle tunnukset.
  • Jos uusittu salasana ei toimi, käyttäjätunnus voi olla väärä (kokeile tunnuksena myös esim. sähköpostia).
  • Muista myös päivittää sovelluksesi viimeisimpään versioon.

Ohje pelaajalle, jonka kotiseura ei käytä WiseGolfia.

Rekisteröityminen​​​​​​​

• Ensimmäisellä kerralla pelaaja rekisteröityy WiseGolf-sovelluksen käyttäjäksi. "rekisteröidy"-painikkeella. Rekisteröitymispainike tulee esiin, kun olet valinnut kotiseurasi. (Listauksesta löytyy kaikki Suomen golfseurat)
  • Rekisteröitymisen yhteydessä kirjataan pelaajan perustiedot, sekä jäsennumero, jotta eBirdie-yhteys saadaan luotua. Jos et ole minkään seuran jäsen, tai seurasi on ulkomailla: Valitse seuravalinnassa "Muu seura / ei seuraa (Muu)"
  • Mikäli rekisteröinti epäonnistuu: Tarkista, että annetut tiedot täsmäävät eBirdien kanssa.

Kirjautuminen

• Jatkossa vieraspelaajien tulee kirjautuessaan valita kotikenttävalinnan kohdalla alasvetovalikosta oma seuransa. Vaikka oma seura valitaankin, pelaaja siirtyy vieraspelaajien järjestelmään automaattisesti. Varattavaa kenttää pääset vaihtamaan etusivulta kirjautuneena.
  • Käyttäjätunnuksena toimii oletuksena sähköpostiosoite ja salasana on rekisteröitymisen yhteydessä valittu salasana.

Huomioita!

• Jos uusittu salasana ei toimi, käyttäjätunnus voi olla väärä (kokeile tunnuksena myös esim. toista sähköpostia).
  • Jos ET ole jäsenenä missään suomalaisessa seurassa: Valitse rekisteröityessä "Muu seura/Ei seuraa".

Jos mikään yllä olevista ohjeistuksista ei auttanut, ota yhteyttä alla olevan painikkeen kautta. HUOM! Yhteydenottoja seurataan vain arkisin toimistoaikojen puitteissa (klo: 8-16)