Ohjeet: Ongelmia​​ kentän vaihtamisessa tai kirjautumisessa?

Alla on listattuna yleisimpien toimintojen ohjeet pelaajille, joiden kotiseura ei käytä WiseGolf- järjestelmää. Mikäli et löydä apua kyseisistä ohjeista, ottakaa yhteyttä WiseGolf-tukeen ohjeiden lopussa löytyvästä yhteydenottopainikkeesta.


1. Varattavan Kentän valitseminen​​​​​​​

​​​​​​​Sisäänkirjautuneena kuvan mukaisesti valitaan etusivulla kenttä, jonne ollaan menossa pelaamaan. Sitten ei muuta kun vaan "Varaa"- napin kautta aikoja varailemaan!​​​​​​​

Alasvetovalikko löytyy ylhäältä etusivun näkymässä. Sitä klikkaamalla avautuu listaus kentistä, joihin pääset varaamaan.


2. Salasanan uusiminen

Jos olet tilaamassa uutta salasanaa, piidä myös silloin vieraspelaajien järjestelmä valittuna. Jos salasanan uusimislinkkiä ei näy sähköpostissasi, tarkistaka myös roskaposti, tarjoukset ja muutkin kansiot.

Tunnuksesi on luotu vieraspelaajien järjestelmään. Siksi se täytyy myös olla valittuna, kun pyydät uutta salasanaa.


3. ​​​​​​​Kirjautuminen​​​​​​​

Ne seurat, jotka eivät käytä toiminnanohjauksessaan WiseGolf-järjestelmää, lisätään sovelluksessa "WiseGolf Vieraspelaajat"- valinnan alle. Eli vaikka pelaaja on rekisteröitynyt WiseGolfiin omalla kotikentällään, sitä ei löydy enää kirjautumisvaiheessa listalta.

Vieraspelaajien tulee siis kirjautuessaan valita kotikenttävalinnan kohdalla alasvetovalikosta "WiseGolf - Vieraspelaaja" oheisen kuvan mukaan.

Tunnuksesi on luotu vieraspelaajien järjestelmään. Siksi se täytyy myös olla valittuna, kun kirjaudut sisään.


4. Kentän vaihtaminen ei onnistu

Mikäli tällainen tilanne sattuu kohdallesi: "Kenttää vaihtaessa ehtojen hyväksymisen jälkeen, pomppaa takaisin Vieraspelaajien järjestelmään". Tiedoistasi puuttuu todennäköisesti jäsen/tasoitustiedot. Ne ovat edellytyksenä aikojen selaamiseen ja varaamiseen. Ottakaa tässä tapauksessa yhteyttä WiseGolfin tukeen alta löytyvästä painikkeesta.